VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Förvirrad Och Har Inte Landat

Kategori: Jag o min vardag

Ja jag är helt förvirrad o tankarna snurrar runt detta nya som skett o fortsätter att pågå.
Jag har lixom inte landat än o frågan är om jag någonsin gör det. Och om jag verkligen vill låta de ske som sker just nu.
Ibland är man ju inte beredd på vissa saker som sker i ens liv. Det är ju inte direkt nåt negativt som sker utan mer nåt som jag inte alls hade planerat i detta stadiet av mitt liv.
Får ta en dag i taget som med allt annat o se vad som komma skall.
Men det hela känns lite krävande just nu, har lixom inte fått nåt så pass oförberett över mig sen typ 2001. Så det är ju rätt längesen.

Nu är mina läsare säkert jättenyfikna, men ni får stilla er...för jag orkar inte förklara eller berätta just nu, ville bara skriva av mig lite.
Orkar inte med alla frågor det innebär när man berättar en sån här sak. Hade egentligen nog bara behövt en god lyssnare eller nåt liknande. Men väljer att ta hand om detta på egen hand. Bäst så...

Ha en jättebra onsdag


Tycker om MAMMA och  L, J, A, E, N

Kommentarer

  • Anonym säger:

    nyfiken

    2008-08-27 | 10:29:17

Kommentera inlägget här: