VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Otursförföljd Eller? Del:2

Kategori: Jag o min vardag

Japp visst verkar jag vara det. Är ju hemma idag pga halsont, ont i kroppen o feber, mindre kul.
Smått irriterad på detta. Hela året har varit en massa sjukdagar för mig.  Min nya utbildning är ju viktig för mig.
Vill ju inte förlora min plats där.

Oxå har vi då min nya beundrare...hehe..Mer om honom kanske dyker upp vid ett senare tillfälle.


Just de ja, såg Holm hoppa igår o det gick ju inte nåt vidare bra som han snackat så mycke om, att han skulle ta sitt sista OS-guld osv.

Hoppas de går bättre för Carro o Emma o att Wissman fixar sitt heat...spännande


Nä, nu ska jag gå o vila en runda

Kommentarer

  • sebbesmamma säger:

    det är välklart...haha

    2008-08-20 | 15:42:08

Kommentera inlägget här: