VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Otursförföljd Eller?

Kategori: Jag o min vardag

Ja, man kan ju börja undra. Precis varit hemma pga magen i nästan en hel vecka o idag börjar halsen kännas annorlunda o ont i nacken, precis som de brukar vara innan jag åker på halsfluss.
Hoppas verkligen inte detta är på gång för då vet jag inte vad jag gör. har inte råd o vara hemma mer nu.

Snacka om att regnet vräker ner just nu. Kan de vara hösten som kommit för att stanna.
Gillar hästen med alla skiftande färger, är såå fint. Ska se om jag kan ta lite bilder på just hösten i skogen o sånt där o sen lägga ut här lite längre fram.

Verkar som en viss person fallit för mig ordentligt, var ju lixom inte meningen. För jag vill verkligen inte nåt mer än att vara singel. men förklarar jag detta så lär han nog förstå. är ju inte så att han jagar mig eller liknande. Men hans intresse märks. Men, men....

Gillar min lilla pussgurka....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: