VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Annandag Jul

Kategori: Jag o min vardag

Färgade håret i en färg som heter purple, o på mitt blonda hår blev de mörkt lila. Lite ovant o se, men tror nog jag kommer o trivas med det. Pojkvännen tyckte iaf att det var läckert.

Sen på kvällen så bjöd jag mamma o pojkvännen på min egen rätt som jag döpt till Kyckling ajvar. Blev mycke uppskattat, efter det så intog vi soffan o drack en del alkohol. Mamma gick hem vid midnatt pga sin förkylning o jag o pojkvännen tog en liten runda till våran lokala krog, haha..typ 20 pers var där o inga roliga. Så de blev lite snack med en tjej som jag känner som jobbar i baren där. Sen gick vi hem o la oss typ.

Idag blev de pizza till hemkörning med mamma o pojkvännen o sen har han o jag kopplat datorn till tv:n o kollat film, liten paus nu o ska på en till film. Älskar o kolla film, särskilt skräckisar....

Hörs imorgon..sov gott allihopa

Kommentarer

  • crinis säger:

    Gumman lilla, jag vill se ett kort på ditt hår.....

    Här ju väntat se i sommras på att få se en annan färg i ditt hår.....Jag tror det blev skitsnyggt.....

    Sätt in ett kort



    Många kramar Crinis

    2008-12-28 | 17:21:17
  • Rosis säger:

    Psst, vill ju väldigt gärna se ett kort på Ditt hår snart =)



    kramar

    2008-12-28 | 17:56:02
    Bloggadress: http://www.rosisgirl.blogg.se.

Kommentera inlägget här: