VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lördag

Kategori: Jag o min vardag

Natten till igår kom de ca 1 dm snö, så mysigt.

Igår fredag tillbringade jag o pojkvännen ihopa med god mat, idol finalen o skräckfilmen Frontiers, den va rå o bra, rekomenderas starkt av mig.

Idag lördag ska jag väl röja lite här medan pojkvännen är på Väla med sin mamma. Har inte lust o åka med eftersom jag är pank.
Kvällen är inte planerad än, men han ska kanske följa med sin mamma hem o stanna där till imorgon. Kommer o bli tomt o ensamt då eftersom vi alltid tillbringar alla helgens timmar tillsammans.

Fick oxå igår veta av min ena lärare att han pratat till min fördel med AF, så jag förstod det som att jag får förlängt 3 mån när kontraktet går ut den 31/12...blev jätteglad över detta såklart. men vill ha papper på de först innan jag tror fullt ut på de.
Papper på beslut är viktigt innan man verkligen vet att det är sant...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: