VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Man namnger inte folk i sin blogg utan lov

Kategori: Jag o min vardag

Finns en tjej på orten där jag bor som bloggat på sin lunar o namngett 4-5 pers, varav en är mig, istället för att ringa mig eller komma hem till mig o prata. Riktigt löjligt det hon skrivit, patetiskt rent ut sagt.
Tycker att hon o en vän till mig varit riktigt dumma mot mig för en tid sedan o då valt bort att umgås med dom, o de trodde jag dom fattat. Ändå så skriver den här tjejen i sin blogg att jag är löjlig.
Vadå, jag väljer väl själv vem jag vill umgås med o inte umgås med. Och jag vill inte umgås med folk som inte kan vara ärliga.
Jag har mitt liv o dom sitt, så då kan den här tjejen låta mig vara. Jag stör inte henne på nåt sätt alls. Fast nu har jag blockat henne på lunar o msn. Orkar inte med såna här fasoner.

Nu ska jag äta frallor med pojkvännen, vi kom upp lite sent idag, men de var ju för att vi somna tidigt i morse.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: