VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Snart är det dax

Kategori: Jag o min vardag

Precis blivit klar med gratängen så nu står den i ugnen. Den består av potatis, strimlat stekt kött, stekt färsk svamp, färsk kokt broccoli, grädde o creme fraiche, skulle egentligen varit purjolök oxå, men eftersom min mage krånglat länge nu så hoppa jag över det, gratängen har jag själv hittat på sen innan.

Snart är det duschen som gäller o sen kommer folket o det blir äta gott o festa till det, ska bli kul. Lugnt festande för en gångs skull, man måste inte härja bara för det är nyår tycker jag. Bättre alla är lika sansade så blir de så mycke roligare. Trist när folk blir fulla o spyr överallt o ska diskutera massa onödigt osv. Man kan ha kul utan att vara full eller packad.
Själv så ska jag dricka mina berömda o'boy groggar, gjorda på mellanmjölk, o'boy o vodka...*slurp*!!
Farligt gott kan jag säga...hehe.

Hoppas att ni alla får en bra o trevlig nyår.

Kommer väl o ta en del bilder oxå, o då lägger jag ut dom här imorgon så ni får titta lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: