VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tur & Retur

Kategori: Jag o min vardag

Ja, det blev verkligen en tur o retur resa idag.
Åkte iväg med tåget 6.42, framme på Knutpunkten i Hbg ca 7.21.
Mått illa hela morgonen o inatt så jag gick på toaletten på Knutpunkten o vad händer...Jo, jag kräks..*suck*..så jag satte mig på tåget hem igen 7.36. Frös o kallsvettades omvartannat i illamåendet på tåget hem.
Så jag är glad att jag åkte hem o inte vidare till Lernia.
Har ringt min läkare o fick en sån där telefontid där han ska ringa mig på onsdag.
Hade ju sådan tid med honom i fredags oxå o då skulle han avgöra vidare kontroll av min mage som krånglat nu i över 3 mån, blir väl en gastroskopi verkar det som.
Läskigt med kamera ner i magen....men, men bättre det o få veta vad felet är. Kan ju inte hålla på så här.
Har tappat nästan 10 kg sen de börja krångla o tappar fortfarande vikt fast att jag äter som jag ska.

Så idag blir de vila o ta det lugnt...


Haft en helt underbar helg med pojkvännen, god mat, filmer o tv o massa mys.
Äntligen har den varit i lugn o ro utan en massa störningsmoment.
Ni som känner mig vet vilka personerna är som stört oss o försöker lägga sig i vårt förhållande o de försöker dessutom göra så att det tar slut. Men det kan dom glömma för vi är så tajta så de finns inget som kan separera oss.
Så trött på att folk inte kan sköta sig själva o skita i andra. Det är den eviga avundsjukan som visar sig gång på gång.
Själv så sköter jag mig själv o skiter i andra. Jag har mitt liv o lever det som jag vill. De som inte kan låta bli andras liv anser jag inte har nåt liv...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: