VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Brottslingar

Kategori: Jag o min vardag

Läste idag på aftonbladets text tv där han Anders Eklund skyller sina handlingar efter 1994 på en bilolycka där han slog huvudet i bilrutan så den sprack.
Som om de skulle vara en ursäkt till, mord, våldtäkt osv...
Nä gör man sådant är man riktigt sjuk i huvudet o då menar jag inte psykiskt sjuk.
Fattar inte hur man kan göra sådana här saker alltså.
Pedofiler, hur uppstod dessa o hur är de funtade som bara ens kan tro att det är normalt att tända på, göra närmanden, utnyttja barn sexuellt.
Våldtäktsmän, anser jag vara desperata galningar som inte kan få stånd på normalt sätt. De borde hängas ut för allmänheten så vem som än ville kunde skära av en bit av snoppen tills den var helt borta.
Mördare, ska vara inlåsta på livstid o då menar jag livstid med att självdö av ålder bakom galler.
Misskötande av djur, låt alla sådana få fängelse o leva på bröd o vatten 1-2 veckor.
Kvinnomisshandlare, är killar som inte är nöjda med sig själva o därigenom vill äga sin partner för sitt stora ego att behöva bekräftelse hela tiden. De är ynkliga o patetiska.

Sveriges rättssystem är alldelse för snällt o mesigt. Tacka vet jag USA:s...särskilt deras lagar om när djur far illa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: