VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

WOW

Kategori: Jag o min vardag

Var på Hbg festivalen i fredags med 2 kompisar, vi hamna vid heavy metal tältet "tumstocks scenen" o var där hela kvällen, men de va bra de för jag fick vara med om ett kärt möte som sa "klick"......mer berättar jag inte om det..haha.
Lämnar det åt era fantasier ett tag...
Iaf så såg o hörde jag gruppen Volbeat o de va riktigt bra. Missa ju tyvärr Cloudscape eftersom vi tog ett senare tåg än planerat.
Skulle ha tagit tåget(extra insatta) hem 02.16 men vi hade sån tur så min ena kompis kompis kom ut till festivalen o körde oss hem på natten. Riktigt skönt o slippa trängas på tåget med en massa fulla människor.

Söndag idag o jag väntar på resultat efter fredagen..hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: