VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

MVG o s k vänner

Kategori: Jag o min vardag

Lämnade in mitt arbete om avfallshantering o källsortering på min utbildning igår o de visa sig att jag varit så duktig att jag fick betyget MVG..superkul...Och ändå tyckte jag att jag kunde gjort lite till.

Nu har vi massa snö, äntligen..härligt..o solen skiner. Gissa om jag är glad....

Vänner som säger att de saknar en, kan man kalla det vänner när de bara kommer när det är fest.
Jag menar dom vet ju var man bor + att man ju kan bli hembjuden.
Har råkat ut för det nu av några stycken, känns trist att det är så.
Jag har ju inte festat nu sen den 10 okt pga min mage krånglat, men då kan man ju faktiskt komma o hälsa på mig tycker jag. Jag har ju knappt kunnat gå ut pga illamående, kräkningar o diarré under 6 veckors tid
Är tack o lov på bättringsvägen.
Men det innebär inte att jag tänker festa för att få träffa s k "vänner", man kan faktiskt umgås utan alkohol, vilket många har svårt för.
Vet en granne som knappt kan dricka kaffe med folk utan att de måste festas.
*suck*.
Har dock trogna o äkta vänner oxå.

Kommentarer

  • carina säger:

    Ska jag känna mig träffad av vad det står på dig blogg.



    JAg saknar dig i alla fall.



    Kan vi träffas snart



    kramar Carina

    2008-11-22 | 18:14:34

Kommentera inlägget här: