VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Snäll tjej

Kategori: Jag o min vardag

Ja Emma heter denna snälla tjejen. Hon hade massa adresser i sin blogg ang bloggar hon läser.
Undrade då om hon inte läste min varje dag..hehe....Och de visa sig att hon gör detta men var smart o snäll nog att inte lägga ut min adress ifall min blogg är privat.
Och det kan man väl säga att den är, eftersom det finns så många iditoter där jag bor osv.
Så lite hemlig vill man allt vara. Folk kan vända o vrida de man skriver till de mest dummaste man kan tänka sig.
Egentligen blir man väl inte förvånad eftersom man är van vid hur folk är på orten.
Men Emma hon är snäll hon..oxå fyller hon 25 år idag...GRATTIS till henne!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: