VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Snöat ja

Kategori: Jag o min vardag

Pratade precis med mamma i telefon o hon sa att det snöat nu på förmiddan.
Typiskt att jag missade det pga att jag låg o sov. Men har lixom inte fått sova inatt
pga några grannar som inte vet vad visa respekt är för de som ska upp tidigt o jobba.
Inte nog med det, utan någon har dessutom urinerat i trappuppgången så de luktar
världens pissoar nu, typ som de gör på de offentliga toaletterna i Helsingör..*urk*.

Solen skiner o det är 3 plusgrader. Ska helt klart ut i eftermidda, ska följa med mamsen
ut för hon ska köpa en ny mobil.
Synd det inte blev vitt på marken för då kunde jag ju fått tagit lite fina vinterkort.

Idag har även pojkvännen börjat jobba + att han ska på en anställningsintervju i eftermidda,
*håller tummarna*.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: