VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

*suck*

Kategori: Jag o min vardag

Var ju sjukskriven måndag-onsdag nu pga halsfluss, oxå skulle jag åkt till Lernia idag. men vad händer...JO, jag får en reaktion på penicillinen jag fått o kräks o har diarré. Så trött jag blir. Men imorgon ska f-n inget få stoppa mig.

Och min pojkväns ena killkompis bar sig åt som en idiot igår, så nu har jag fått tydliga bevis på att han är avis på att min pojkvän är hos mig på kvällarna. Trots att han tidigare i veckan via msn sa att han förstod att de blev på kvällarna för oss eftersom jag kommer hem så sent o det är den enda tiden vi kan umgås, förutom helgerna.
Att vara kompis innebär bl a att man respekterar varandra o de kan man ju inte påstå att hans kompis gör.

Men den siste idioten är inte född....


Kommentarer


Kommentera inlägget här: