VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dagens Horoskop

Kategori: Jag o min vardag

Väduren 21/3-20/4

Du hamnar mitt i en rad dramatiska händelser som egentligen rör vänner, inte dig. Många funderingar.

Oxen 21/4-21/5

Måndagen blir väldigt vardaglig. Det kan glöda till på kärleksfronten men i övrigt bara småsaker.

Tvillingarna 22/5-21/6

En avkopplande, innehållsrik måndag väntar. Ett långt samtal leder också till lite djupare funderingar.

Kräftan 22/6-22/7

Du försöker reda ut en sak men den blir bara mer komplicerad av det. En ganska irriterande måndag.

Lejonet 23/7-23/8

Måndagen handlar om humor, vänskap, kommunikation och släktkänsla. En väldigt trevlig dag.

Jungfrun 24/8-23/9

Mest handlar det om praktiska saker, i första hand bostad, ekonomi och jobb. Du är mycket effektiv.

Vågen 24/9-23/10

Månen ger dig en lyxig, sensuell och spännande måndag. Dessutom leder någonting till nya kunskaper.

Skorpionen 24/10-22/11

Din måndag blir mycket stillsam, men trevlig. Det handlar om det inre, om djupa känslor och behov.

Skytten 23/11-21/12

Med lite ansträngning kan måndagen bli romantisk, siktar du inte åt det hållet blir den snarare rolig.

Stenbocken 22/12-20/1

Du har lite ont om ork och därför känns det inte så roligt när andra ideligen kommer med nya idéer.

Vattumannen 21/1-18/2

En utmärkt trevlig måndag även om ditt kärleksliv kan trassla lite. I övrigt har du verkligen medvind.

Fiskarna 19/2-20/3

Viss chans till romantik, inte mycket till drama i övrigt. Måndagen blir helt enkelt synnerligen vanlig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: