VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Måndag

Kategori: Jag o min vardag

Detta är en dag med självstudier inne på min utbildning. Är inte teoretiker precis, utan praktiskt är mer min grej.
Längtar hem redan, vet inte varför riktigt. Men det är väl för att jag trivs hemma i mitt eget hem.
Skulle egentligen vilja bara låta orden gå här o berätta sååå mycke o min lilla hemlis. Men väljer att ha den för mig själv tills jag vet att allt är som det ska vara. Det är ju trots allt mig det hänger på vad gäller resultat.
Tills dess så tar jag en dag i taget o känner efter o tar för mig av det som erbjuds.

Saknar J lite faktiskt...

Idag fyller min mamma år, funderar på att bjuda ut henne på midda. Men tycker det är lite sent eftersom jag är hemma vid 18-tiden, kanske skulle ta det till helgen.
I alla fall har hon fått en jättefin handväska av mig som hon själv fick välja ut.

GRATTIS PÅ DIN DAG MIN VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: