VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ny Vecka

Kategori: Jag o min vardag

Måndag o ny vecka, 4 dar kvar tills det är helg igen...*suck*..haha
Precis pratat med min söta pojkvän i telefon, så nu längtar man ju hem. Hela 5 tim tills jag är hemma ju..*snyft*.

Tycker om min Joakim jättemycke


Mycke förvånad över att inte Rosis sett bilden på min lilla sötis än, hon som är sååå nyfiken i vanliga fall...*asg*.

Bells mamma har sett bilden o tyckte han var söt...kul!!

Kommentarer

  • Rosis säger:

    Pussas massor på kinden och nyper i rumpan..S Gullegumms, klart att jag har sett kortet på honom, och jag har bara väntat på att Du skulle kommentera att jag inte sagt något, så jag tänkte att jag skulle vänta tills Du skrev något en andra gång.. och det dröjde ju inte så länge..tihi ....... Du babe... Killen Din e hur söt som helst, och Du är verkligen värd att vara så lycklig som Du är gumms.



    Love You My Friend!!! Kram

    2008-09-29 | 14:38:25

Kommentera inlägget här: