VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Trött o trött

Kategori: Jag o min vardag

Sitter inne på min utbildning nu med självstudier o är sååå trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna.
Och hela 3 timmar tills jag är hemma..*suck*!!!
Har ju bara sovit 2 tim/natt länge nu, hoppas på att sova lite mer kommande natt.

Fick en skriftlig varning i dag av kurslärarna för min frånvaro, vi prata lite om det o dom verkade förstå mig.
Jag sa att de inte ska hända igen, men att det varit lite mycke ett tag nu, o att det är över nu o att jag är tillbaka som mig själv, ja nästan iaf. Men de stör mig inte längre att kunna sköta mina vardagar.

Tänker inte hålla på att ge folk chans efter chans eller att ställa upp en massa, blir bara sviken hela tiden.
Tjänar ingenting till att vara så snäll o hjälpsam.
Nu menar jag såklart inte alla, utan de finns ju "vissa" som jag vet jag kan lita på.

Har fått en ny dator, superkul. Den är MYCKE större o snabbare än min gamla. Men den ska formateras o lite sånt innan den funkar perfekt. När nu detta blir. Skulle ju fått datahjälp i flera dagar nu, men han bara sviker.

Ha en bra kväll alla ni som läser min blogg



Kommentarer

  • Carina säger:

    Så det är därför du inte är inne när man söker dig.



    Jag ville bara säga att jag saknar dig och att vi får träffas riktigt snart.



    Massa kramar från mig till dig :))

    2008-09-11 | 15:44:23

Kommentera inlägget här: