VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu är tandläkarbesöket över

Kategori: Jag o min vardag

Blev som jag trodde, hon hitta tandsten som hon tog bort direkt.
Sen hitta hon tydligen ett litet, litet, mini, mini hål som skulle ta typ 2 sekunder att rätta till, mest för o stoppa så de inte hände nåt för egentligen så går ju sådan små hål att borsta bort.
Usch, fasar redan för det, ska dit den 8 maj o fixa till det....*brrrr*
Men jag kan i alla fall vara glad att jag aldrig behövt dra ut någon tand, utan jag har alla mina kvar. Bara opererat ut alla visdomständerna eftersom de växte snett mot skelettet under tandköttet, bara en som hade kommit fram o den gjorde oxå mer skada än nytta o att jag hade konstant huvudvärk utav dem, men detta gjorde jag för ca 8 år sen.


Har även idag fixat lägenhet till en kompis, så hon lär ju bli hur glad som helst när hyresvärden ringer henne.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: