VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Skogspromenad med bilder

Kategori: Jag o min vardag

Gick ut o gick i skogen med pojkvännen o hans hund mellan kl: 14.30-17.00.
Hittade grillplatsen som jag brukade rida förbi när jag hade häst, ja vi gick ju en lång runda som innehöll mina gamla ridvägar.
Så härligt vårväder, sol o 20 grader varmt. Behöll dock min munkjacka på mig.
Farligt o klä av sig alltför tidigt.
Kommer lite bilder nu som jag tog lite här o var på vägen, även sett första humlan för i år, o vitsippor med knoppar så dom blommar väl ut vilken dag som helst.


Vitsippor med knoppar


Grillplatsen



Dammen vid grillplatsen med en liten ö, med ett bo för ankorna



En liten groda



Tussilago



En hungrig humla



Kommentarer


Kommentera inlägget här: