VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Usch Snart dax

Kategori: Jag o min vardag

Snart dax för tandläkaren, kl: 13 närmare bestämt. Gillar det inte alls. Varit skiträdd innan, gick typ 15 år innan jag våga gå dit o väl där den gången så hade jag endast lite tandsten som tur var.
Har inte haft hål i tänderna sen 1980 o innan dess var de bara nån barnlagning som de kallas o de är ju inte hål på de viset. Så jag har verkligen haft tur med mina tänder. Undrar om jag har samma tur idag, känner ju inte att nåt skulle vara fel. Men säkert tandsten för det är tydligen nåt så gott som alla får idag.
Kostar gör de ju oxå..*suck*..men värt varenda krona.



Kommentarer

  • Anonym säger:

    tur du bara hade tandsten o ej hål , jag hata med tandis

    2009-04-21 | 14:15:55
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: