VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En lyckad fredagkväll!!!

Kategori: Jag o min vardag

Jocke gjorde ju pizza igår som han, min mamma o jag avnjöt på min balkong. Riktigt mätta blev vi o supergott var de ju. Sen åkte groggar o öl o tilltugg fram o vi satt o drack o pratade om allt möjligt.
Vid 23.30 bestämde vi att gå ut, så vi gick ner till Flamingo. Massa kändisar o icke kända som alltid. Varav en del inte förstår att skaffa sig ett eget liv istället för att bry sig så mycke om vad andra gör.
Sköt dig själv o skit i andra heter det ju. Men de finns ju några "exemplar" som inte vet innebörden av den meningen. Och de anser jag vara pga avundsjuka.
Men annars var det trevligt där nere. Träffade mitt söta gudbarn oxå ju.
På väg därifrån ner  för trappan så vek benet sig o jag flög rätt ner i asfalten o stuka vänster fot/vrist riktigt rejält, satan vad ont de gjorde o gör även idag, haltar mig fram. Det roliga är att jag inte ens var full igår, men de brukar ju vara då som olyckor händer..hmm.
Väl hemma på gården på natten så hade en granne lite efterfest så Jocke o jag gick dit upp o tog vars en öl.
Kom hem igen vid 3-tiden.

Och nu till den goda pizzan....



Fläskfärs, bacon, kantareller, champinjoner, röd paprika, röd lök





Ost och oregano




Färdiga pizzan i ugnen




Kommentarer


Kommentera inlägget här: