VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En ny dag

Kategori: Jag o min vardag

Jocke o jag var uppe till halv 3 inatt och höll på med datorer. Det blev att han tog min hårddisk o satt i sin dator som "slave", sen kopplade vi ihop hans med min laptop via nätverkskabel så jag kunde plocka alla mina bilder den vägen. Tur det gick så slapp jag förlora alla bilder. Var ju närmare 700st såg jag när jag höll på. En hel del minnen med dom ju.
Sen formaterade jag själv min hårddisk, men den knäppade ändå sig med massa felmeddelande. Ingen av oss fattade då vad felet är. Skumt att den gör så när den är formaterad o allt o det inte ligger nåt mer än windows xp på hårddisken.
Men vi ska fortsätta idag o se om vi kan lösa det. Hoppas verkligen att de ordnar sig. Kan ju som sagt var inte göra allt de med min laptop som jag kan med min stationära.

Nä, nu ska Jocke o jag äta lite frukost..... Hörs senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: