VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helgen gick för fort

Kategori: Jag o min vardag

Då var de söndag o helgen är över, går som vanligt alltid för fort....

Fredagen blev inte som Jocke o jag hade tänkt oss. Vi skulle haft de lugnt o kollat på film, men en granne hade fest o var alldeles för störig för att man skulle kunna se på tv. Hon spelade konstant hög volym, o då menar jag verkligen hög så de dunka i hela huset o till de andra husen mittemot o bakom, från kl. 17 till 1 på natten. Var över o prata med henne igår. Hoppas de hjälpte. För lite hänsyn tycker jag faktiskt man kan visa. Fanns vissa på den festen som oxå varit med om sånt här tidigare hos en annan granne i huset. men tydligen lär dom sig inte. Och ändå kan inte dom ha såna fester hemma hos sig.
Det kallar jag att utnyttja sånt som dom inte själva kan göra i sitt eget hem. Finns gränser tycker jag för hur man behandlar en kompis.
Jag brukar aldrig yttra mig eller säga nåt ont om folk, men sånt här gillar jag inte alls.
Klart man kan ha fest, men nån måtta får det vara.
Runt 10 personer i husen här ringde polis o hyresvärd o då är det riktig kris tycker jag.


Lördagen blev lugn, med god mat o filmen "Babylon A.D." med Vin Diesel, den va riktigt bra.



Min tallrik



Jockes tallrik


Idag ska jag göra potatissallad o vitlöksbiffar till Jocke, mig o 3 st på jobbet som vi ska ha till midda på jobbet imorgon.
Börjar tvätta nu kl.12 så de blir de nu några timmar + att städa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: