VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kärleksbrev på jobbet

Kategori: Jag o min vardag

Idag när jag kom till jobbet så fick jag se "kärleksbrevet" som blev uppsatt igår till mig. Och det var ju såklart från lilla Klara-stina, och hon har ju sen i sin tur döpt mig till Lisa-stina.



Gulligt va???

Jobbat till kl.16 o min arbetsdag har i stort sett varit som alla andra, förutom att jag kunnat sitta ner mer idag o jobba. i lugn och ro. Många dagar består av mycke "springande" hit och dit för att titta till på alla stationer så att allt funkar och flyter på och att de har allt som behövs för att få fram produkterna i tid.

Trivs jättebra med att vara arbetsledare över alla som jobbar med mig. Blir alltid trevligt bemött. Får oxå beröm att de trivs med och ha mig som arbetsledare och sånt är ju kul.
Synd bara att man inte kan få fast arbete där som just arbetsledare.

Nä, nu ska jag snart kolla på Glamour o sen kommer Jocke och de blir bl a kvällsmat
Hörs senare


Kommentarer


Kommentera inlägget här: