VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Måndag ja

Kategori: Jag o min vardag

Måndag o sista semesterveckan.
Tänkte börja gå upp lite tidigt denna veckan så man får vänt tillbaka dygnet tills de är dags o börja jobba igen. Men ack vad jag bedrog mig, har sovit jättedåligt o haft såna skumma drömmar som känts superverkliga, vaknade med de vid halv 7 i morse. Orkade inte gå upp då o låg kvar o lyckades somna om runt 8-tiden. Så jag gick upp för bara en liten stund sen.
Regnet vräker ner här. Trist.... Läste ju på löpsedlarna i förra veckan att vi skulle få medelhavsväder i augusti, jaha när då i augusti, sista veckan eller. Man kan ju undra.



Pysslingkrage som jag själv satte för 2 mån sen, snart blommmar den




Min katt helt utslagen på balkongen


Kommentarer


Kommentera inlägget här: