VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Måndag och ny vecka

Kategori: Jag o min vardag

Varit och jobbat kl.8-16... Vek tvätt och plockade undan när jag kom hem.
Nu ikväll var Emmalito hos mig några timmar, oxå kom Jocke så han fixa klart de sista på datorn han byggt till henne, sen gick vi med henne hem så han kunde installera mobilt bredband. Så nu sitter hon säkert o surfar stenhårt...haha!!!!
Inte hunnit med mycke mer sen än de vanliga som en dusch och mat till imorgon.
Och nu sitter jag med datorn i sängen och ska snart bädda ner mig med soduko tidningen. Ett måste innan det är dags och sova.

Linda på jobbet hade satt upp ett kärleksbrev på jobbet om mig fick jag veta nu ikväll av henne via internet, så kan hon ju inte göra, då fattar hon väl att jag blir supernyfiken, så hur ska jag nu kunna sova inatt...haha...snälla låt de bli tisdag fort!!!

Natti gott folk och sov gott




Kommentarer


Kommentera inlägget här: