VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mitten av veckan

Kategori: Filmer jag sett 2008

Onsdag o det har varit en bra dag på jobbet. Även om de varit lite strul med hur de arbetas o sånt, men alla kan göra fel så de är inget o hänga upp sig på. Ny dag imorgon så då tar man nya tag o försöka göra allt bättre än dagen innan.

Maten jag gjorde till Jocke o arbetskompisen blev mycke uppskattad o de fanns fler som ville beställa sån mat av mig, så det kanske jag fixar nästa vecka. 20kr/portion tar jag.
Maten av köksan i köket på jobbet är inte nåt som alla gillar. Jag gör ju alltid min mat själv. Då vet man vad man får o hur det kommer att smaka.

Inga planer för kvällen mer än de vanliga med att fixa mat till imorgon o nån kvällsmat, en dusch o lite annat smått.
Och att umgås med Jocke såklart.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: