VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tiden räcker inte till, tyvärr...

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp strax innan 7 idag, sen jobbat kl.8-16. Har varit ännu en bra dag på jobbet och den har dessutom gått fort. Skönt för imorgon är det fredag och äntligen helg igen.

Synd bara att vardagarna inte räcker till för så mycke bloggande som jag skulle vilja.
Händer väl inte så mycke heller när man har ett dagtidsarbete och sen saker och sköta på kvällarna. Funderar på att ta med min laptop till jobbet o blogga på mina raster, får se hur jag gör med det. Men inte just nu eftersom det är så mycke just nu som sker på jobbet som jag behöver ha stenkoll på som arbetsledare.

En av tjejerna på jobbet som även är min granne sa idag till mig att hon kommit på att hon älskar mig, kul när man blir så uppskattad för den man är. Även om hon är lite småtokig..haha..men de är bara positivt o charmigt tycker jag.

Nä, dags och göra nytta, hörs nog senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: