VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mycke som händer här nu

Kategori: Jag o min vardag

Här kommer en snabb uppdatering...

Händer mycke är nu så tiden räcker lixom inte till. Jobbar ju ständig natt. men denna veckan jobbar jag bara natt till imorgon o natt till tisdag, ska bli skönt med lite ledigt o bara få ta det lugnt över julen.

Snö har vi oxå fått i massor, det har snöat från o till i en hel vecka nu o 6-9 minusgrader, riktigt härligt. Äntligen en vit jul här i Skåne, de va flera år sedan det hände sist. Jag är helt underbart lycklig för detta.

I lördags firade Jocke o jag 15 månader...

Idag checkar jag av det sista i städning, julklappar o sånt där som ska finnas o vara gjort innan julafton.

Skulle egentligen varit på julbord på mitt gamla jobb idag, men får hoppa över detta eftersom jag behövde min sömn inför nattens arbete o annat som måste fixas. Lite synd, men men...snart julafton o jag får äta julmat.

Har varit en lugn helg med massa tid med Jocke. Skönt för de behövde vi efter ett antal stressiga veckor.

Här kommer lite vinterbilder där jag bor..



Vår stadspark







Bron över bäcken i parken ca 200 m från centrum


Nä nu ska jag fixa vidare här

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Japp, har vi :)

    Njee, men ett måste om det inte blir bättre :(



    Ja, det hoppas jag med på....Vifår se omvi får som vi vill :D

    God-Jul på dig/ er med,& grattis i efterskott på er 15 månadersdag :)

    2009-12-21 | 19:19:57
  • Jessica säger:

    Tack :) GOD JUL på dig med :D Hoppas du får en superbra dag med en massa mys :D

    2009-12-23 | 07:26:56
    Bloggadress: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: