VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Var tog dagen vägen?

Kategori: Jag o min vardag

Har jobbat natten (kl.23-06) som gick o kom hem lite över 6 i morse. Kunde inte somna då så jag åt lite frukost o tittade på "Vakna med The Voice". Kul för där var Laila Bagge gäst, gillar henne. Hon verkar så enkel o alltid så glad.
Blev sängen sen o somnade runt halv 9. Och GRRRRR..vaknade sen igen kl.11.20 helt pigg. Men bestämde mig för att fösöka sova lite mer pga jobba natt igen.
Jodå visst somna jag till slut, men innan dess så stängde jag av väckningen på mobilen för jag kände att jag inte ville upp kl.14. Och vad händer..JO, jag vaknar av att det är mörkt överallt och kollar klockan, som då visa 16.47.
Och det var ju inte så länge jag skulle sova ju, men uppenbarligen behövde jag en del sömn. Hade ju en del sömn att ta igen, så det var rätt skönt. Men hade ju planer för idag som jag får skjuta på o hoppas kunna ta tag i imorgon.

Nu blir de midda o lite sånt

Kommentarer

  • emma gilbertsson säger:

    bra du kunde sova iaf fast de blev sent haha



    Jaaa Laila bagge e störtskön person :)

    2009-12-01 | 18:14:49

Kommentera inlägget här: