VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Arboga morden

Kategori: Jag o min vardag

Läste precis nyheterna o såg att de blev fastställt med livstid för kvinnan som mördade barnen.
Bra oxå att hon sen bli utvisad på livstid. Dock är de snålt med skadeståndet på 100 000kr/förälder även om inga pengar i världen kan ersätta ett liv, men ändå. Nu är det iaf klart o föräldrarna kan gå vidare så gott de kan. Har tänkt mycke på dom o hur hemskt det måste vara att förlora sitt barn/sina barn. Har ju inga själv, men man känner med dom.

Hemskt att de finns människor som kan beröva andras människors liv. Förstår inte hur man kan utföra en sådan handling.

Finns ju en man där jag bor som mördat 2 ggr, vet mycke väl vem han är, dock ingen jag känner eller nåt. Men läskigt ändå o veta om när man råkar se honom ute på byn.
Har hört att om någon mördar vid 3 tillfällen eller fler så heter det seriemördare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: