VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Huuuuuungrig..haha

Kategori: Jag o min vardag

Ja hungrig som bara den ju, inte ätit på snart ett dygn, magen har varit dum igen.
Håller iaf på att tillaga ungsbakad torsk o mos o såklart ugnsbakade morötter med som är ett måste.
När man smakat det så vill man aldrig mer koka morötter kan jag säga.

Solen skiner o det är ett underbart väder, kanske våren kan vara på väg nu, hade inte varit fel, trött på mörkret.
Även om jag ju älskar snö. Men tycker oxå om våren när allt börjar slå ut i blom.

3 dagar kvar på Lernia, får man väl se vad som sker sen, men gissar att det blir tillbaka dit jag jobbade innan jag började min utbildning. Finns ju inga jobb idag som formsprutare/maskinställare, det fanns ju gott om det när jag börja för 1 år sen, men folk sägs ju upp överallt nu. Ja ja, bara jag får nåt o göra o slipper gå hemma så är jag nöjd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: