VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lite skratt kanske

Kategori: Jag o min vardag

De sju dvärgarna var och besökte påven. När de mötte påven så frågade Toker: - Finns det några dvärg nunnor i Vatikanen? - Nej, det finns det nog inte, svarade påven. De andra dvärgarna fnissade - Men finns det några dvärg nunnor i Italien? - Nej det finns det inte. De andra dvärgarna fnissade lite högre. - Men finns det några dvärg nunnor någon stanns i världen? - Nej det finns det nog inte. De andra dvärgarna skrattade högljutt och sa: - Toker har knullat en pingvin!


3 män var ute i vildmarken och jagade. första kvällen sa ena mannen: idag sköt jag 1 lejon och 1 noshörning. då sa den 2:a mannen: det var väl inget, jag sköt 2 giraffer och 1 lejon. den 3:dje mannen sa, äähh, jag sköt bara 9 noplisar.
nästa dag sa den1:a mannen: idag sköt jag 2 lejon och en tiger. den 2:a sa: jamen jag då, jag sköt 2 noshörningar och 1 lejon. den 3:dje sa: idag sköt jag 12 noplisar. nästa kväll satt dem vid elden igen och berättade,. den 1:a sa: i´dag sköt jag 5 lejon och 3 tigrar. 2:an sa: jag sköt 8 lejon och 6 tigrar. 3:an sa bara 15 noplisar. då frågade dem 2 första männen:
- Vad är en noplis??
- men det är såna hära konstioga saker som när man kommer nära skriker: no please
!!!


Varför snarkar män när dom ligger på rygg?

Svar: För då täpper pungen igen deras andra hål


- Tre stycken våldtäktsmän från Saudi Arabien satt och väntade på sina domar i ett väntrum.
- Som alla vet så kapar man den kroppsdel som man har syndat med i dessa länder.
- När förste mannen gick in hördes ett långt och ihållande skrik. - Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
- När andre mannen gick in hördes ett kort skrik. - Aaaa!!!
- När den tredje mannen gick in frågade han varför den förste hade skrikit så länge och den andre bara skrikit till ett kort slag.
- Då förklarade domarna att eftersom den förste var en snickare så hade dom sågat av snoppen.
- Den andre var en slaktare, så hans hade dom huggit av.
- Då brast den tredje mannen ut i skratt och säger: - Jag är glassförsäljare!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: