VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lördag, lördag, lördag

Kategori: Jag o min vardag

Pojkvännen gick för en stund sen, hans mamma kom för att hämta honom, han ska med henne hem o fixa hennes ved så hon inte sitter o fryser i sitt hus.
Så jag får en lördag utan honom, tyvärr....
Mamma o en väninna till henne tjatar om att jag ska komma med o festa med dom. Men vet inte, känner inte riktigt för det. Fast klockan är ju inte så mycke än, så vem vem...men de lutar mer åt hemmakväll o melodifestivalen o tv-godis o filmr såklart.

Fick veta att de brann i ett hus på orten där jag bor o att en 2 årig pojke omkommit, o att föräldrar o syskon är brännskadade. Undrar om det är någon man känner tänker jag. Hemskt när sådant händer, de har ju hänt ett antal ggr här nu på kort tid att människor har brunnit inne.

Till Emmas Barn: GRATTIS PÅ ERA FÖDELSEDAGAR!!!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    tack =)//Emma

    2009-02-21 | 17:18:03
  • Anonym säger:

    andreas forsberg o emma jansson va de :( hemskt

    2009-02-21 | 17:19:14

Kommentera inlägget här: