VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Pågatåget....grrrrr

Kategori: Jag o min vardag

Åkte hem med pågatåget från Hbg idag 16.36 o där jag satt drog de så kallt så mina fötter blev helt kalla så de gjorde ont. Fy för alltså. Att dom inte åtgärdar sånt. Man kan ju sitta o bli sjuk av draget.

Har varit en ok dag annars på Lernia.
Mötte upp med en kompis när jag kom med tåget o vi bytte lite filmer, får se om jag hinner se någon ikväll, är ju ändå inget på tv. Fast ska såklart tillbringa kvällen med pojkvännen.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jaaa med känt de på tågen , de nya pågatågen e bättre ....



    2009-02-18 | 21:37:48
  • Anonym säger:

    jaaa det e ja =)





    haha

    2009-02-19 | 16:56:06
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: