VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

uteblir

Kategori: Jag o min vardag

Tyvärr så blir de inga bilder på pizzan från igår som pojkvännen bakade, för när den väl var klar vid 21.30 så högg vi in på den o hade inte en tanke på annat. Så vi måste ha varit riktigt hungriga..haha.

Lördag o alla hjärtans dag, fått fint sms av emma nu på morgonen o pojkvännen var morgongullig.
Snön ligger kvar med minus 5 grader o solen skiner. Härligt väder idag igen med andra ord.

Såg nya Underworld: Rise Of The Lycans igår, den var riktigt bra, men finns en sorglig del i filmen tyvärr.
Trist tycker jag, trodde aldrig de skulle hända, men sen är den lite skum på slutet oxå ju..hehe


Kommentarer

  • Anonym säger:

    hihi =)

    2009-02-14 | 18:21:17
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/
  • Din pojkvän säger:

    Ja nu är det alla hjärtans dag.Ville bara säga att jag älskar dig och hoppas att vi får en mysig kväll! Stora pussar från mig till dig

    2009-02-14 | 18:38:39

Kommentera inlägget här: