VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

1 jan 2009

Kategori: Jag o min vardag

Jaha då var det nytt år. Ska bli spännande o se vad detta året har o komma med. Jag har ju lite planer för i år, så får vi se om de går som jag vill, man kan alltid hoppas. Avslöjar dock inget om detta, utan ni får hålla koll på min blogg om ni vill veta med tiden..hehe.

Nyårsafton var helt ok, åt gott, glömde dock ta kort på maten, det var väl för att vi var så hungriga..haha.
Blev drickande o pojkvännen fick nog lite för mycke, blir ju så när man tvunget ska dricka 7,2 % öl...hmm...dom är ju inte ens goda. Men mina o'boy groggar var jätteslurpiga som alltid.

Idag är det en riktig slappedag. Såg nyss att det är -8 grader ute, brrr...lockar ju inte att gå ut precis. Kunde dock varit massa snö ju.

Tog lite kort från min balkong på raketerna, fick inte fångat så mycke för batteriet i kameran började ta slut, men lägger upp de jag tycker kan va nåt o spara.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: