VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äckligt alltså

Kategori: Jag o min vardag

Där jag bor sköts inte tvättstugorna ett dugg. Alltid är där tvättmedels kladd o klumpar uppe på maskinerna och i facken. Fullt med ludd på filtret i tumlaren o på golvet. Ibland har de även varit nån o pissat där inne i avloppet.
Alltså vuxna människor som gör så, inte klokt. Undrar hur de då ser ut hemma hos dom.
Och inte nog med det, utan någon eller några stryker tider för flera stycken o skriver fula meddelanden. Ofta rivs även listan sönder här o var o till o med att nån tar bort den helt.
Och ändå är där gott om tider man kan boka.

Har även varit med om att hitta blod o kanyl uppe på en tvättmaskin när jag kom ner o skulle tvätta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: