VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

fått nya filmer

Kategori: Jag o min vardag

Varit o mött upp en kompis o fått lite nya filmer som vi beställde ihopa på Ginza rea.
Fick The Buffy Collection med 4 avsnitt av varje roll, så de blev Cordelia, Dawn, Xander, Giles, Faith o Willow, tyvärr var den med Spike o Angel slut, men där är 4 av dom bästa avsnitten av varje person, oxå fick jag filmerna Dracula, Nosferatu(klasiker från 1922, Hellraiser: Hellseeker/Children Of The Corn IV: Deadly Harvest....alla dessa kostade 10kr per st.

Igår var de fredag o kvällen tillbringade jag med pojkvännen, vi kolla 2 filmer  2012 Doomsday, ingen höjdare precis. Oxå Bangkok Dangerous med Nicolas Cage, råka somna efter en halvtimme men pojkvännen sa att den var bra så jag får se den en annan dag. Var ju helt slut efter 2 nätter med endast 3 timmar sömn.
Idag ska han göra pizza hemma hos sig som vi ska äta o naturligtvis så blir de film oxå.

Måste sätta igång med pluggandet oxå inför testen kommande vecka, tar emot men jag måste.

Tänker på dig Rosis o vi vet båda varför, hoppas du har de så bra du kan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: