VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Historier

Kategori: Jag o min vardag

Titta! sa Eva till Adam på morgonen. Nu kommer den upp igen!
Adam tittade, men Eva fräste åt honom:
-Nej, inte den, din idiot. Jag menar solen!


Berra skulle åka till Italien på semester men kunde inte ett ord italienska.
- Ingen fara, sa kompisen Hubbe. När du ser en snygg brud går du bara fram och säger: "Que bellisima", sen kommer allt att ordna sig.
En vecka senare kom Berra hem till Sverige igen och han såg inte glad ut. Hubbe frågade om han inte hade följt hans råd.
- Jovisst, sa Berra. Jag upptäckte en toppenbrud på baren en kväll, rusade fram, kramade om henne och viskade: "Que bellisima" i hennes öra. Då tittade hon på mig med sina stora svarta ögon och sa: "Piano, piano". Men vem fan har råd med ett piano för bara en liten kärleksstund?


- Vet du vilken kategori som är världens skickligaste skulptörer?
- Nää...
- Det är kvinnan. När hon rör vid stenarna reser sig hela monumentet.


- Titta här på min arm ska du få se, sa den före detta sjömannen. Där ser du en tatuering som föreställer en kille och tjej som ligger i en säng. Vet du vad som händer om jag rör armen upp och ner?
- Nä, vaddå???
- Jag blir trött i armen!


- Jag är en fåordig man. Vill du eller vill du inte?
- Hemma hos dig eller hos mig?
- Hörrududu, ska det vara sånt här jäkla snack så struntar vi i det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: