VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Myskväll

Kategori: Jag o min vardag

Jocke o jag håller på med midda o ska äta den till Let's Dance. De är ett program man inte får missa ju, Blondinbella är med o jag följer hennes blogg varje dag, tycker hon är en härlig tjej som kör raka rör. Även Laila Bagge ska bli kul o se dansa.
Blir väl nån film oxå ikväll gissar jag, har ju några på hög som jag är nyfiken på. Film kan man inte leva utan, särskilt inte skräckisar...hehe.

Igår körde jag städning i ett sträck i 5 tim, tog bort allt julpynt, dammade, strök dukar o la på, putsade förnster i köket o hängde upp nya gardiner där. Och då satt Jocke med sin dator o pulade.
Har sovrum, toa o hall kvar som ska fixas imorgon för idag har jag bara tagit de lugnt pga magen,  man får ta en sådan städning pö om pö eftersom de tar så lång tid, men sen har man de rent o fint.

Ni får alla ha en fin kväll om vi inte hörs mer ikväll



Marie Jocke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: