VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu har de hänt igen

Kategori: Jag o min vardag

Ja så har man då tvättedag igen o vad innebär det, jo att tvättstugan är rena svinstian. Att det ska vara så svårt att städa efter sig. Men denna gången var man i alla fall inte struken på listen..wow, kryss i taket!!!

Crinis..har idag börjat på del: 11 av dina böcker, riktigt spännande nu. Ska läsa varje ledig stund, t o m i reklamsnuttarna när jag kollar tv..haha. Låter väl bra?

Pojkvännen ska till sin mamma i helgen så de blir mycke film o läsande tänkte jag. Får passa på att göra sånt som inte blir när vi umgås. Kommer o sakna honom såklart. Blir konstigt o sova ensam när det är helg.

Har denna veckan upptäckt att Coca cola lindrar min mage när jag mår illa, skumt..har hört att de ska hjälpa med avslagen coca vid illamående. Men denna coca är från burk o absolut inte avslagen.

Tipsa mig gärna om roliga bloggar att läsa...
Ställ gärna frågor om det är nåt ni vill veta, svarar på det mesta.

Förresten är jag häxa o född med "gåvan" om det är av intresse

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vatt på ams mötet??



    var bor jockes mamma då??



    coca e ju gott :P:P tur de =)



    Flytta kanske .. ej kul me spyor o tvättstugan e svinig =)



    roliga bloggar : jag läser anelina.blogg.se minmoa.se ludwigsmamma.blogg.se norans.blogg.se mammaemz.blogg.se tex plus många fler

    2009-01-28 | 19:08:38
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/
  • crinis säger:

    Hej gumman!!



    Jag har fortsättningen på böckerna på lut till dig.

    Kramar

    Crinis

    2009-01-29 | 14:59:05

Kommentera inlägget här: