VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Solig Torsdag

Kategori: Jag o min vardag

Har varit en bra dag på Lernia idag, med ett mycke givande teoripass på förmiddan. Blev dock lite slappare på eftermiddan. Oxå har solen varit framme så gott som hela dagen.
Oxå fick jag kärt besök därinne idag av min goa vän Crinis. Alltid lika kul att träffa henne, hon ska komma in en dag nästa vecka oxå, kul.

Kvällen höll dock på att sluta med en stor tågförsening. Tåget ska i vanliga fall gå 16.36, men när jag kom in till Knutpunkten så stod de NY TID 16.55 o sen helt plötsligt inställt o jag tänkte...."jaha då får jag vänta till 17.36" o börjar gå för att för att få mig nåt att äta. Men så kommer en röst i högtalarna med att tåg till Åstorp skulle gå 16.55 o där var de tåget mot K-stad som skulle möta upp o oss resande hem. Gissa om jag blev glad. Så det blev att jag kom hem 17.40 istället för i normala fall 17.14.

Och nu har man ätit, diskat o fixat middan till imorgon o fått en skön dusch, o pojkvännen är här.
Blir strax att se på Criminal Minds. Mycke bra o spännande serie.

Hoppas alla som läser detta haft en bra dag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: