VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äntligen klart

Kategori: Jag o min vardag

Idag kl.11.30 blev jag o de 2 killarna jag hade med mig till ett företag äntligen klara. Vi fick sluta då för dagen, skönt o komma hem flera timmar tidigare.
Var o redovisade för chefen hur mycke vi gjort o de visa sig att vi packat drygt 19000 st förrådsbackar på 30 timmar (4 arbetsdagar).

Imorgon så ska vi på jobbet till utebadet o bada, grilla o spela brännboll. Företaget bjuder på det hela. Ska bli skönt o få göra nåt avkopplande. Vilket även innebär att man får sovmorgon imorgon, för vi ska samlas kl.9, när vi jobbar börjar vi ju kl.8.

Idag har min dvd kommit, så jag ska ner på posten o hämta den ikväll. Hoppas den är bra....
Min VHS la ju av i helgen, så det har varit mycke handikappat att inte kunna spela in sådant på tv som man inte vill missa, som t ex "Våra bästa år" som ju går när jag jobbar.

Idag är det 5 1/2 arbetsdagar kvar till semestern....läääängtar riktigt mycke nu kan jag säga.
Regnskurar o åska nu då o då, men inget regn som gör de svalare, tvärtom, helt klibbigt blir de ju.


Kommentarer

  • Åsa säger:

    ja, hade tur...men ont gör det:(

    Hmmm, perversa grannar suck. Står ut ett tag till,sen så byebye med dom :)

    2009-07-01 | 17:22:01
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/
  • Anonym säger:

    såååååå hett //emma

    2009-07-01 | 18:50:57
  • Linda säger:

    Våra bästa år måste man ju bara se....

    2009-07-07 | 00:44:32
    Bloggadress: http://mammalindazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: