VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blandad söndag

Kategori: Jag o min vardag

Söndag idag o det är dag 10 av 31 semesterdagar. Först gick de inte fort men nu tycker jag att helgen bara rusade iväg.
Jocke o jag har varit på fika hos min mamma, blev att vi smaska på mina schackrutor som jag bakade häromdagen.

Idag händer de inte så mycke, pojkvännen kommer snart o vi ska fixa midda ihopa, sen blir de väl att röja lite här på de sista av min städning, har ju tvättat alla mattor oxå, o dom ska ju läggas på o torka golven innan det.
Annars blir de väl tv o soffan för oss. Kanske nån film.

Förresten kollade nya Terminator via min laptop i sängen, de gick bra, man kunde se allt hur bra som helst, så nu vet jag de till andra gånger jag vill se film innan sängen kallar. Kan man lägga sig o sen bara släcka dator o lampa o vända sig om o sova. Bättre än att behöva flytta från soffa till säng.

Nä, nu är de köket som kallar, hörs senare gott folk


Kommentarer


Kommentera inlägget här: