VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Bloggpaus

Kategori: Jag o min vardag

Ja ibland behöver man lite paus från allt bloggande. Och det är vad jag haft nu ett par dagar.
Helgen var ok...
Satt o åt o drack med min mamma o pojkvännen Jocke i fredags. Lång natt...
Lördag o söndag har varit helt lugn o inomhus.

Idag har mamma o jag varit på netto 2 rundor, de hade bl a 2 kg kycklingfilé för 89kr, så när vi hade varit hemma ett tag så bestämde vi oss för en runda till just för kycklingen, superbilligt ju. Så nu har jag 2 kg av de i min frys.
Har en sån där lista på kylskåpet där jag skriver in vad som finns i min frys o sen stryker jag över o ändrar antalet för var gång jag tar nåt. Mycke effektvt kan jag säga. Så nu vet jag med den listan att jag har middagar fram till den 28 september, känns skönt.
Har städat mitt skafferi o möblerat om där lite, har ju börjat fylla på med nya ingredienser till olika thai middagar.
Nu ikväll ska jag pyssla runt här hemma o ta det lugnt. Pojkvännen åkte till sin mamma idag o ska vara där några dagar o det innebär att jag får lite tid för mig själv o sånt kan ju vara bra o ha lite då o då.

Återkommer nog senare ikväll, hörs då

Kommentarer


Kommentera inlägget här: