VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fick ett ryck igår

Kategori: Jag o min vardag

Blev fest o krogen igår...
Jocke  o jag var på ica o köpte glass o på vägen hem gick vi o prata om ifall vi skulle gå på fest hos min mammas väninna/granne. Så väl hemma bestämde vi det o fixade till oss på rekordtid, typ 10 min.
Rätt lyckad fest även om de kom folk som inte skulle kommit.
Vid 23-tiden gick vi till vår lokala pizzeria/restaurang, Flamingo det enda utestället vi har.
Där var det väl inte för mycke folk, men det är ju semestertider.
Vid stängning så stod regnet som spön i backen. Men de va bara o bege sig hemåt i alla fall. Mötte folk på vägen o gick med på en efterfest i ca 20 min, nog den tradigaste jag nånsin varit på. Typ 15 pers o alla bara satt där ungefär.
Så Jocke o jag gick hem o fixade käk o "bröt upp" min balkong...haha. Ja handtaget gick sönder tidigare på kvällen, som tur var när jag stängde den. Så nu får jag ta hit vaktis så den går o stänga igen.

Bilder från igår kommer upp senare...
Nu ska Jocke o jag beställa pizza till hemkörning

Kommentarer


Kommentera inlägget här: