VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredagsplaner

Kategori: Jag o min vardag

Så, nu har man varit iväg o handlat en del o städat av här hemma o på balkongen.

Nu är kvällens planer gjorda.
Det blir fest på min balkong med Jocke, Mamma, Christian o Kralle. Hoppas vädret blir bättre så man kan sitta där ute hela kvällen. Just nu blåser de rätt bra o solen tittar fram då o då. Innan kom de skurar med jämna mellanrum, hoppas man slipper det.
Sen får vi väl se var det slutar, om de blir den lokala krogen eller bara hemma hos mig.

Så ni får ha en trevlig fredag kväll, för det tänker jag ha.

Hörs imorgon gott folk

Kommentarer

  • Åsa säger:

    :( jag gjorde ju det suck

    Trevlig helg på dig/er med, gör inget som inte jag ska göra flinar

    2009-07-31 | 22:07:17
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/
  • Anonym säger:

    hej!

    kika gärna in på min bloppis. jag har drygt 70 annonser och det mesta kostar runt 50kr. jag säljer kläder, skor, väskor och accessoarer. Ta en titt & fynda något!

    www.Jennsansklader.blogg.se

    2009-07-31 | 23:34:39

Kommentera inlägget här: