VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hässleholms resan

Kategori: Jag o min vardag

Ja då har jag o mamsen varit i Hässleholm o shoppat. Fick dock ta ett tåg hem lite tidigare pga skyfallet som kom o inte ville ge med sig. Men vi hann med en hel del i alla fall o hade trevligt...

3 par boxertrosor Lindex, tag 3 betala för 2 blev 119kr, 5 pack sneakers sockar Kappahl barnavdelningen pga storlek 34/36 79.50kr



Löpare på Hemtex 10kr (tidigare 129kr), 6-pack blåa värmeljus Hemtex med doft 5kr (tidigare 29kr)




3st spiralblock A5 för 30kr




Sen när vi gick av tåget på hemmaplan så ville mamma bjuda på mat så vi gick till Restaurang Flamingo o åt.
Mamma tog en Mixtallrik med Kulpotatis, scampi med vitlök, chickybits, kyklingklubbor(mini) med flamingosås.
Jag tog en Kebabpizza special med tomat, ost, kebab, lök, champinjoner, isbergssallad, tomat, gurka o vitlökssås

Kommentarer


Kommentera inlägget här: